Gymmet istället för fika på stan

Idag hade jag planerat in att träffa en vän på stan för att fika och umgås lite. När hon ringde så frågade hon om vi inte skulle ta en sväng på gymmet före eller efter. Till en början var jag lat och sa att jag inte orkade så vi bestämde fika helt enkelt. När vi la på luren och jag hade suttit och tänkt lite så ringde jag upp. Kort och gott blev det gymmet, utan fika. Lite nöjd är jag i alla fall! :)

Nu sitter jag nyduschad och kollar efter lite recept. Har anlitat min mamma som har bil att köra mig till affären för att handla lite basvaror som är bra att ha hemma.

Första dagen har börjat bra. Dock är jag fortfarande missnöjd över att jag inte har någon våg hemma så jag kan börja väga in mig varje vecka. Men en sån sak kan inte stoppa mig från att vänta med att sätta igång. Är redo nu, eller nyss.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0