Fredagsmys!

Ligger i soffan och bara mår bra just nu. Min pojkvän är på besök ikväll och tillsammans är vi hundvakt till två jättefina små hundar. Har ätit nudelwok och ryggbiff till middag samt ätit popcorn nu ikväll. Har egentligen inte börjat räkna points än men jag är ganska säker på att det går åt rätt håll. Har inte helt glömt bort hur man tänker. Har ätit bra lunch och middag hela veckan, hållt mig från godis och dricka. Ja jag tycker det har gått riktigt bra med tanke på att jag har tränat två gånger och imorgon blir den tredje. 

Btw börjar det bli riktigt kallt ute. Har vant mig med nollgradigt och fick en chock idag då det varit -13 ungefär. Och kallare ska det bli. Tur man är ledig i helgen så man kan stänga in sig. Nä jag är verkligen ingen vintermänniska. Ta mig härifrån. Tur att mataffären och gymmet ligger ca 200m bort. Den sträckan kan jag gå. Men inte mer. 

Nä nu ska jag nog snart gå och lägga mig. Känner mig lite trött. Inte så konstigt när jag klev upp klockan sex imorse. :)




God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0