Väldigt dålig uppdate!

Förlåt för dålig blogg. Har haft så mycket för mig. Ni vet att jag ljuger när jag säger det men det låter bättre.

Veckan som gått. Har jobbat, haft middagsbjudning med familjen annorlunda (Theres och Nisse). Vi brukar turas om att laga middag då det är mycket roligare att äta tillsammans än ensam. Jag bjöd på viktväktarnas kycklinggryta med curry och ris. Den gick hem!

Fredags-dagen spenderades med min vän Nisse på stan. Åt först en god lunch, kollade runt på stan och sen fika. När jag kom hem tog jag och färgade håret själv. Gjorde en ombre-färgning. Ni vet när det är mörkare upptill och ser lite ut som en utväxt. Blev bra! Jättenöjd!

Körde en tvådagars fest. Fredagen åt jag finmiddag med Theres som jag också lagade. Smörinbakad fläskfilé med klyftpotatis och bea. Inte riktigt viktväktarna men kände ändå att jag sumpade det med allt vin jag drack under helgen. Kul kväll med världens kuligaste vän!
Lördagen, omg. Den var också rolig. På dagen kom mamma och syster förbi och fikade. Sen på kvällen, stor förfest hos Theres och sen utgång. Katta var med, hon är aldrig med så det var extra roligt.

Nej jag har haft det bra men onyttigt! Jag ska på onsdag köra igång med en rivstart för att kompromissa alla fel jag gjort sen den 2a januari.. Då jag skulle börja skärpa mig. Skriver mer om det här snart.

Lägget ut bilder så ni också får se roligheterna. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0