Hoppas på mirakel inför vägningen!

Väldigt trött just nu. Det var ett bra träningspass men det kändes att jag både hade druckit vin samt åkt längdskidor dagen innan. Men nu är det gjort!
 
Har vägning imorgon men har inte så stora förväntningar. Har varit lite halvslarvig med att skriva in mat samt har fuskat en del. Men vi får se. Har ju som sagt tränat också. Kanske väger upp? Ska hur som helst bli bättre på att skriva in min mat och sluta upp med fusket. Vill verkligen få igång ett nyttigare liv på riktigt. Jag har som mål att gått ner sammanlagt -10 kilo till slutet av april då jag ska på vårforum i vemdalen. Fyra kilo kvar. Måste jag klara. 
 
Blir inte så mycket mer action för kvällen. Lite serier och sen sova. Min bästaste vän Theres har varit här och städat samt bytt sängkläder åt mig. Det är bra att ha en städtant till vän. :)
 
God natt och sov så gott, snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0