Väldigt god morgon!

Sovit jättebra inatt. Har blivit morgonpigg, är det pga nya kosten tro?

Har tagit en lång dusch och nyss gjort en smootie på naturell yogurt och frysta bär som frukost. Säger bara magic bullet, den enda användbara sak som sålts på tv-shop. Men kan inte minnas att jag köpte den där ens. Jaja.

Klockan ett kommer Salle på lunch. Vi ska äta en köttbit, sallad och sås. Sen ska jag åka och jobba kväll.
Btw har det gått en vecka sen jag startade det här och tjuvvägde mig när jag vaknade. Avslöjar ingenting men det går riktigt bra. :) hade jag inte fuskat så hade det troligtvis gått bättre och det känns lite surt men jag är klart nöjd!

Önskar alla en bra onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0