Jag döör snart!

Ja det är sant! Är så hungrig/godissugen att jag snart spricker. Har varit duktig hela dagen och hållt mig ifrån kolhydrater. Efter jobbet var jag på middag hos mamma och pappa för att fira min syster som fyllt år. Till och med då åt jag bra, förut om den lilla tårtbiten jag tog efter maten. Men var ju tvungen att ställa upp för syrran när hon fyllde år och allt.. Ni vet. ;)

Nu är jag hemma, ensam och så sugen. Har febrilt försökt prata med vänner hela kvällen samt tänkt på hur värt det här kommer vara imorgon då jag stolt kan säga att jag inte föll för suget. Än är klockan bara nio och jag kan inte sova än så sitter klistrad här i soffan och leker med mobilen för att inte gå till köket och göra bort mig. Fan fick jag en "rush" av tårtan och nu vill ha mer? Är mitt beroende tillbaka?

Oh My vilken kväll...


Kommentarer
Postat av: Malin

Kämpa!
Imorgon startar jag min 17-dagars.. Pirrigt!

Svar: Å vad kul! Du får berätta hur det går! Lycka till! Ett tips är att inte gå efter någon matlista om du är kräsen som jag. Utan ät vad du vill från det du får äta och gör din egen grej. Mycket lättare att hålla då om man tycker det är gott. :)
smalasuss.blogg.se

2013-02-03 @ 21:27:43
Postat av: Malin

Tack för tipset! Det är så jag tänkt, jag bör köra min grej.
Så nu har jag bestämt mig för att det är så jag ska göra. Tack!

2013-02-03 @ 22:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0