Det fortsätter trots fusk!

Igår... Alltså jag och fyra vänner till hade en mysmåndag och fikade semlor och andra gottiga saker. Skäms men ändå inte. Idag var jag tillbaka på banan igen och har ätit gi hela dagen. Ägg till frukost samt tacos till middag.

Tog isbergssallad som tacobröd och skippade osten. Vet inte om jag kan äta ost men det kändes inte bra så jag struntade i den helt enkelt. Blev jättegott! En aning svårt att riva av stora blad på salladen så dom kunde användas som tacobröd bara.

Annars har jag varit och testat lite arbetskläder vi ska få på jobbet idag, kollat på film, struntat i tvätttiden bara för att jag kunde samt umgåtts med vänner ikväll. Imorgon kväll väntar jobb igen och räknar nu ner dagarna till ledig helg.

God natt alla där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0