Dålig men bra!

Det är fredag och när jag slutar klockan 14:00 idag har jag helg. Kan det bli bättre?

Igår efter jobbet var jag hungrig, trött och sugen. Var så nära att beställa pizza för det kändes som en sån kväll när man kryper upp i soffan, i bara pyjamas och kollar på film med god mat. Jag vilade på saken och när jag vaknade tog jag tag i det och fuskade. Men beställde inte pizza.. Nej nej jag fuskade med att koka lite ris till min kyckling jag skulle äta. ;) nöjd brud idag! Jag är dålig, fast bra!

Nu rekommenderar jag inte folk att fuska för det är inte vägen till bättre vikt och hälsa. Så skratta åt mig nu och gör det bättre själva! Visa mig.

Ha en underbar dag och trevlig helg folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0