Dag tre

Nu har även dag tre gått och jag har varit duktig. Jobbade mellan 15-22 så det fanns inte rum för något fredagsmys .

Frukosten/lunchen (försov mig idag) bestod av ett kokt ägg, en smootie på naturell yoghurt och bär samt grönt te.

Middagen blev kycklingfilé, sallad och lite currysås. En morot och grönt te på det. Var godissugen efter maten, det kan jag erkänna men tog tuggummi och jobbade vidare. Ibland är jag glad att jag jobbar kvällar så man slipper sitta hemma i soffan och bita på kuddarna.

Imorgon blir det jobb igen från klockan sju. Har redan två kokta ägg som väntar till frukosten som vanligt vis annars brukar vara två mackor.

I can do this!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad duktig du är, du inspirerar!

2013-02-02 @ 00:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0