Olika vänner till olika syften :)

Jag vill börja med att berätta att jag har bra vänner! Den ena tränar mig och den andra matar mig. Kan det bli bättre?

Jobbade till klockan tre idag. Lagom lugn och fin dag utan krångel. Efteråt gick jag på gymmet för att träna. Körde en blandning mellan powerwalk och jogging så gott jag kunde på gåbandet. Theres, min vän och personliga PT kom lite senare och visade några (eller många) maskiner. Hon körde slut på mig med andra ord. Det känner jag ikväll då jag börjat få ont lite överallt. Hur bra är det inte att känna någon som pluggar till PT liksom?!

Direkt efter träningen gick jag till en annan vän, Emma för att kolla lite på utlandsresor. Det slutade med att jag både fick låna duschen (var en aning illaluktande efter träningen) samt fick middag tillagad. Lax, potatis och sås. Var något av det godaste jag ätit. Äter adrig fisk hemma då min karl inte tycker om. Men efter denna middag ska jag laga samt tvinga i honom någon dag. Mohaha!

Kunde kvällen sluta bättre när jag kom hem tror ni? Jo faktist. För på hallmattan låg en ny upplaga av tidingen Må Bra. Det vill säga att min prenumination jag fick i julklapp har startat. Så nu ska jag snart krypa ner i sängen och läsa samt vara glad åt att jag är ledig dom två kommande dagarna.

Ibland flyter livet på fint.

Kommentarer
Postat av: Jessica (tävling i min blogg)

blomkålsmos är jattegott (jag gillar inte kokt blomkål...) inte så likt potatismos men gott mixa med mixer stav och smör (eller vad du änvänder)bara... blir lite lös på grädde (mjölk).



Bean idag var köpt, men egen är ju så klart godast... nyttig för mej, men inte för dej?? Du kan alltid blanda dragon i typ cremefraiche för "falsk bea"

2012-01-18 @ 08:48:42
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: mamsen

o vilken suberdag du haft och vilka snälla kompisar.Kram

2012-01-18 @ 09:09:21
Postat av: Li

En smula orättvist med en pt vän tycker jag =D

Det är härligt med peppande vänner,

och det är härligt med vänner överhuvudtaget =D

låter som en riktigt höjdardag och kväll =D

2012-01-18 @ 17:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0